Fliseryds JSK

Välkommen till Fliseryds Jaktskyttebana som ligger i en härlig naturskön miljö. Klubben bildades 1956 och har varit aktiv sedan dess. Vi har Älgbana, Grisskytte, Björnpasset, Trapp och Skeet. Vi är nu c:a 169 medlemmar och vi hälsar nya medlemmar välkomna kontinuerligt.

Vi vill erbjuda träning för jägare, eftersöksjägare, träning för dej som tävlar, träning för dej som ämnar ta jägarexamen. Vi vill verka för god jaktetik och säkerhet. Vi vill förena jaktintresserade i Fliseryd med omnejd och verka för en god gemenskap. Vi vill utveckla vårt ungdomsskytte. Här är ofta kaffe/tekorgen med. Vi har även uthyrning av våra banor.

Vi är stolta för vår klubbstuga som vi har fräschat upp med nya gardiner, lampor, tavlor, växter, whiteboardtavlor, färg och naturligtvis ljushållare för ljus så det blir mysigt i vår fina jaktmiljö.

Välkommen att surfa runt på vår hemsida.

skjutledarkur

Kasun och skjutledarkur till älgbana.

entre_klubbstuga

Entré till klubbstugan

klubblokal_1

Klubblokal som används till styrelsemöten, utbildningar m.m.

klubblokal_2

Klubblokal

klubblokal_3

Klubblokal

skjuthall_1

Skjuthallen som nu också kan användas för utbildningar, f.n. har vi Jägarskolan här. Med långbord som på bild rymmer lokalen c:a 25 personer

skjuthall_2

Skjuthallen

wc

Sist men inte minst, innewc så vi kan ha verksamhet året om.

Adress

Fliseryds JSK - Skyttesport Besöksadress: Sam Almlöf, Åbyvägen 32 Östra Läggevivägen 21 384 73 Fliseryd 384 73 Fliseryd

Tel: +46702690797 E-post: info@fjsk.nu